Blog TwB patronem kampanii „Innowacje w biznesie”

16 października start kolejnej edycji kampanii „Innowacje w biznesie”, przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej – i Internecie, na portalu www.innowacje.warsawpress.com.

Już drugi raz w tym roku pochylamy się nad tematem innowacji. Ktoś mógłby pomyśleć, że to nad wyraz często, ale… czy na pewno?

Postęp naukowy – do niedawna ludzkość na przełomowe odkrycia rodzące skok cywilizacyjny potrzebowała dekady, wcześniej pokolenia, jeszcze wcześniej kilku stuleci czy nawet tysiącleci…  Obecnie co kilka miesięcy pojawiają się wynalazki, które wprowadzają nas w niewyobrażalne wcześniej rejony wiedzy, otwierając kolejne i kolejne drzwi! Nie sposób nadążyć za wszystkimi nowinkami.

Postanowiliśmy więc przybliżyć innowację znaną nie od dziś, ale wśród wielu polskich firm wciąż mało wykorzystywaną. Podobno wszystkich ludzi łączą dwie rzeczy: śmierć i podatki. Postaramy się udowodnić Ci, że wszystkich przedsiębiorców (tych wielkich, średnich, małych i mikro) już wkrótce będzie łączyć trzecia – CHMURA.

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z korzystania z nich na co dzień.

Wraz z naszymi nieocenionymi ekspertami spróbujemy też przekonać Was, że najprostszą i konieczną drogą rozwoju firm są właśnie innowacje. Czy polski biznes jest z nimi na bakier? A może jednak mamy się czym pochwalić?

Spróbujemy więc podsunąć kilka gotowych, innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym każdy przedsiębiorca może oszczędzić sporo pieniędzy i zacząć pościg za silniejszą konkurencją.

Partnerami merytorycznymi akcji są Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Business Centre Club, Price Waterhouse Coopers oraz Instytut Innowacyjna Gospodarka.

Zwieńczeniem kampanii będą kongresy z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy – SecureTech Congress i Big Data & AI: Think Big Congress (17-18 października w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie) a także targi Inno-Tech Expo (luty 2018 w Kielcach).

Partnerami kampanii zostały firmy Sage, Hewlett Packard Enterprise oraz Xiaomi, a Partnerem medialnym portal Interia.pl oraz mój blog www.technologiewbiznesie.pl.

Całość materiałów znajdziecie na portalu WWW.INNOWACJE.WARSAWPRESS.COM.

 

%d bloggers like this: