15531851436_b2e21d8d00_b

Nazywam się Bartłomiej Majchrzak i jestem autorem publikowanych tu wpisów. Od dziecka interesowały mnie nowoczesne technologie. Co prawda nigdy nie miałem własnej Amigi i nie korzystałem zbyt często z innych „klasycznych” konsoli, ale pierwsze doświadczenia tych sprzętów, podczas spotkań rodziców u sąsiada informatyka, wzbudzały we mnie prawdziwą ekscytację.

Pierwszy komputer, już z Windows 95, dostałem stosunkowo późno – jako prezent na komunię.  Jak na tamte czasy był naprawdę wyjątkowy – mocny procesor, 2 GB dysku, mogłem odtwarzać na nim filmy DVD. Mało kto miał wówczas taką możliwość. Mało było również samych filmów na DVD. Początkowo mój komputer nie był jeszcze słynnym internetowym oknem na świat. Z dobrodziejstw internetu zacząłem korzystać dopiero kilka miesięcy później, jednak od razu bez słynnych ograniczeń (pewnie wielu z Was pamięta jeszcze problem zajętego łącza telefonicznego, podczas przeglądania internetu?). Ja wraz z bardziej przedsiębiorczymi sąsiadami stworzyliśmy lokalną sieć i uzyskaliśmy dostęp do łącza bez impulsów i limitu transferu. Szybko założyłem pierwszego bloga i stronę domową (nie, nie są już dostępne ;)).

To wszystko było… 15 lat temu. Nie muszę pisać, jak bardzo internet, technologie i dostęp do nich zmienił się od tamtych czasów.

W swojej pracy zawodowej połączyłem zainteresowania technologiami z ich praktycznym wykorzystaniem i wdrażaniem. Pracowałem na zaawansowanych funkcjach pakietu Office365, testowałem narzędzia do zarządzania czasem i zadaniami, wdrażałem i szkoliłem z obsługi CRM, korzystałem z różnych narzędzi klasy marketing automation. Współtworzyłem raport porównujący ponad 20 programów do obsługi kancelarii prawnych. Poznałem specyfikę rynku i dostawców narzędzi.

Moje doświadczenia wskazują na jedno: dobrze wdrożone, nawet najprostsze narzędzie technologiczne, w połączeniu z wewnętrzną dyscypliną i konsekwencją jego użytkownika, przynoszą wymierne korzyści i wpływają pozytywnie na rozwój przedsiębiorstwa. Takie narzędzia porządkują zadania, skracają wymianę informacji, dają poczucie kontroli nad sprawami i własnym życiem.

Jeżeli Cię przekonałem, pewnie zastanawiasz się teraz, jakie narzędzia wybrać dla siebie? Od czego zacząć? Czego szukać? Wszystkie wpisy na tym blogu są poświęcone właśnie temu zagadnieniu i zachęcam Cię do sukcesywnej lektury. Na początku zacznij od artykułu „W stronę cyfrowej rewolucji…”.

CZYTAJ BLOGA

Dla kogo piszę?

Wierzę, że moje wpisy okażą się przydatne startupowcom, freelancerom i większym przedsiębiorcom, którzy chcą dowiedzieć się, jaki potencjał drzemie w wykorzystaniu nowoczesnych technologii i narzędzi: email marketingu, marketing automation, reklamach SEM i GDN, CRMach, ERPach, GTD, o generatorach klientów z internetu. Towarzyszą temu zawsze pewne obawy i pytania:

  • Czy to jest skuteczne?
  • Co mi to da?
  • Czy mnie na to stać?
  • Jak to działa?
  • Jak to wykorzystać?
  • Jak wydobyć z tego potencjał?
  • Czy mogę to zrobić sam, czy ktoś mi pomoże?

Piszę także dla wszystkich, którzy nie słyszeli i nie orientują się w nowoczesnych technologiach, ale chcą usprawnić swoje przedsiębiorstwa i lepiej zarządzać swoim czasem.

O czym piszę?

Najważniejsze obszary, na których skupiam się na blogu związane są z takimi obszarami, jak: crm, marketing automation, legal tech, aplikacje mobilne, big data, social media. Znajdziesz tu porady, recenzje aplikacji, aspekty prawne, trendy oraz moje osobiste doświadczenia, dzięki którym przekonasz się, dlaczego warto zainwestować w nowoczesne technologie w Twojej firmie.

Zapraszam do lektury!

CZYTAJ BLOGA