W jaki sposób optymalizować swoje działania i odpowiednio zarządzać swoim czasem z wykorzystaniem technologii?

Bez wątpienia dzięki rozwojowi technologii można wykonywać pewne czynności prosto i efektywnie. Podstawowymi narzędziami, które pozwalają na zarządzanie czasem pracy mogą być kalendarz Google i dobrze skonfigurowana poczta e-mail. W ostatnim materiale wideo opublikowanym we współpracy z Marcinem Milke i jego agencją Growth, dzielę się moją własną metodą na zarządzanie czasem, zarządzanie zadaniami i pocztą e-mail.

Czego dowiesz się z poniższego wideo?

  1. Jak planować swoją pracę, katalogować materiały, zarządzać mailami i automatyzować działania?
  2. Jakie narzędzia pozwolą na efektywniejsze zarządzanie czasem, planowanie i segregowanie treści?
  3. Poznaj kulturę mailową, metodę inbox zero, etykiety akcji i delegowania.

Linki do narzędzi wymienionych w filmie:

Kalendarz Google: https://play.google.com/store/apps/de…

Todoist: https://todoist.com/pl/

Slack: https://slack.com/

Google Keep: https://www.google.com/keep/

Evernote: https://evernote.com/intl/pl

Notatnik: https://play.google.com/store/apps/de…

Pomodoro: https://pomodoro-tracker.com/

Top-Tracker: https://www.toptal.com/tracker

Feedly: https://feedly.com/i/welcome

Whatsapp: https://www.whatsapp.com/?lang=pl