W jaki sposób optymalizować swoje działania i odpowiednio zarządzać swoim czasem z wykorzystaniem technologii?
Bez wątpienia dzięki rozwojowi technologii można wykonywać pewne czynności prosto i efektywnie. Podstawowymi narzędziami, które pozwalają na zarządzanie czasem pracy mogą być kalendarz Google i dobrze skonfigurowana poczta e-mail. W ostatnim materiale wideo opublikowanym we współpracy z Marcinem Milke i jego agencją Growth, dzielę się moją własną metodą na zarządzanie czasem, zarządzanie zadaniami i pocztą e-mail.
Czego dowiesz się z poniższego wideo?
- Jak planować swoją pracę, katalogować materiały, zarządzać mailami i automatyzować działania?
- Jakie narzędzia pozwolą na efektywniejsze zarządzanie czasem, planowanie i segregowanie treści?
- Poznaj kulturę mailową, metodę inbox zero, etykiety akcji i delegowania.
Linki do narzędzi wymienionych w filmie:
Kalendarz Google: https://play.google.com/store/apps/de…
Todoist: https://todoist.com/pl/
Slack: https://slack.com/
Google Keep: https://www.google.com/keep/
Evernote: https://evernote.com/intl/pl
Notatnik: https://play.google.com/store/apps/de…
Pomodoro: https://pomodoro-tracker.com/
Top-Tracker: https://www.toptal.com/tracker
Feedly: https://feedly.com/i/welcome
Whatsapp: https://www.whatsapp.com/?lang=pl