Nie ulega wątpliwości, że jednym z najbardziej popularnych rozwiązań komunikacji z grupą odbiorców jest wciąż komunikacja drogą e-mail. O skuteczności tego kanału komunikacji pisałem w tym wpisie. Na rynku można znaleźć dziesiątki narzędzi do e-mail marketing o różnych opiniach m.in: Sales Manago, Hubspot, MailChimp, User.com, GetResponse, Sendinblue, ActiveCampaign, MailerLite.

Zapraszam do drugiej części cyklu wideo „technologie w biznesie” zrealizowanego przy współpracy z Marcinem Milke i jego agencją Growth.

Czego dowiesz się z tego materiału wideo?

  1. Jakie narzędzia wspierające procesy marketingowe polecamy?
  2. Poznasz rozwiązania dedykowane wysyłce maili w zależności od rodzaju przeprowadzanej kampanii.
  3. Dowiesz się o wysyłkach cold mailingowych, newsletterowych i sekwencjach mailowych.
  4. Odpowiemy na pytanie, czym jest workflow w systemach do marketing automation?
  5. Jakie są plusy i minusy narzędzi marketing automation?
  6. Jak wygląda i będzie wyglądać w niedalekiej przyszłości wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu?