W poniedziałek, 6 listopada wystartowała pierwsza edycja kampanii „e-Commerce – rozwiń swój biznes”, przygotowana przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie – jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej – i internecie, na portalu www.ecommerce.warsawpress.com

Jak handlować w internecie i nie tracić pieniędzy? Czy Twój pomysł na e-biznes uwzględnia zagrożenia, które niesie ze sobą ten kanał sprzedaży?
Ponad 80% sklepów internetowych zamyka się przed swoimi trzecimi urodzinami. Dzięki naszej kampanii dowiesz się, jak się przygotować, żeby nie znaleźć się w tym niepożądanym gronie. Wraz z ekspertami – teoretykami i praktykami – przygotowaliśmy zbiór porad, z którymi każdy e-przedsiębiorca powinien się zapoznać. Współpracuj z profesjonalistami i wydawaj swoje środki rozsądnie! Do lektury zachęcamy jednak nie tylko sprzedawców, ale i kupujących. Pozwól nam przedstawić Ci e-handel „od kuchni”, a z pewnością zaskoczy Cię, jak wielu ludzi zatrudniasz w chwili, gdy klikasz w dobrze znaną ikonę KUP TERAZ

Naszym partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy – XIII Targi eHandlu (8 listopada w Warszawie), Forum Gospodarki Cyfrowej (9 listopada w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie).

Partnerami kampanii zostały firmy PayU, DPD, CebITgroup, Raben Logistics oraz Rajapack, a Partnerem medialnym portal Interia.pl oraz technologiewbiznesie.pl.

Całość materiałów znajdziecie na portalu WWW.ECOMMERCE.WARSAWPRESS.COM